Styrelse

Styrelsen förvaltar fastigheten å föreningens vägnar och ansvarar för den löpande verksamheten. Styrelsen utses av föreningsstämman.

Ordinarie ledamöter i styrelsen och ansvarsfördelning

• Maria Lindström, ordförande
  • Lovisa Bååth, ledamot
  • Anna Bengtsdotter, ledamot
  • Sara Kangefjärd, ledamot

Här ovan ser du nya styrelsen som gäller från 8 juni 2022. (Dicran Sarafian har valt att lämna styrelsen i september 2022) Om du har några frågor eller funderingar kan du höra av dig till någon av oss. Du kan även skriva ett par rader om du har några önskemål eller synpunkter hur föreningen kan bli ännu bättre. Du når oss även via den gemensamma e-posten under fliken "Kontakt" i menyfältet på denna hemsida.

Vill du engagera dig i styrelsen?

Som medlem i en bostadsrättsförening bör man vara beredd på att förr eller senare delta i styrelsearbetet. För arbetet utgår en ersättning.

Har du idéer om hur bostadsrättsföreningen kan förvaltas på bästa sätt eller hur medlemmarnas boendemiljö kan förbättras? Finns det några frågor som du brinner extra mycket för och där du tror att föreningen kan ha nytta av din kunskap och dina idéer? Har du någon kompetens som du tror saknas i styrelsen? Hör av dig till valberedningen om du är intresserad av att engagera dig som styrelseledamot!

Valberedning

• Xxx och: